سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشی بین کابینتی

 کاشی بین کابینتی

به زبان ساده تر می توان گفت کاشی بین کابینتی برای استفاده در فضای های خالی میان کابینت ها می باشد که به آن backsplash نیز گفته میشود.قدیم تر ها همه آشپزخانه ها سرتاسر کابینت های فلزی داشتند و مابین آنها کاشی های گلدار کار شده بود، اما امروزه دکوراسیون ها در کل خانه تغییر کرده و آشپزخانه هم که قلب خانه است از این تغییرات مستثنی نیست، دیوار بین کابینت یکی از قسمت های است که به یکی از اجزای اصلی طراحی آشپزخانه‌ها تبدیل شده است. این دیوار پوش اگر به درستی انتخاب شود می‌تواند هماهنگی جذابی بین اجزای آشپزخانه ایجاد نماید. حتی می‌تواند در بزرگ و کوچک نشان دادن فضای دکوراتیو شما تاثیرگذار باشد. از دیوار بین کابینت می‌توان چنان فضایی شیک و مدرن ساخت که چشم هر بیننده را به خود جذب کرده و آنچنان زیبا به نظر آید که گویی به آشپزخانه شباهتی ندارد و نهایت لذت را برای همه فراهم ‌سازد.

 همچنین به یاد داشته باشید مهم این است که انتخاب شما از کاشی بین کابینتی [backsplash] با دکوراسیون موجود ترکیب شود. شما باید یک هماهنگی را از منطقه اشپزخانه، به صفحات کابینت، دیوارها ایجاد کنید. این همکاری رنگ و بافت برای عملکرد و زیبایی شناسی فضای آشپزی شما ضروری است.

 هدف اولیه از یک backsplash آشپزخانه این است که از دیوار از مایعات که معمولا آب یا مایعات است محافظت شود،. اما بعد از بازسازی آشپزخانه به عنوان نقطه کانونی دکور استفاده شود. که میتواند منعکس کننده حالت و احساس فضای آشپزی شماست.